Goa dagishundar

 
 
Sorry för dålig uppdatering! Här kommer lite blandat :)

Aero har ju fyllt år och bjöd sina kompisarna på ben och godis! Tackar vi för! :)
 
 
Gibson har skaffat sig en egen klätterställning ;)    (Giotto & Gibson)
Gibson VET att ALLA vill leka.. gäller bara att övertyga dom om det :P
 
 
Cocco. Hon är en Spansk vattenhund (Perro de agua españo). 
GRYM var hon på kontaktövning! Jag rörde på både vänster och höger arm och trots det satt hon klistrad i min blick:
 
 
Chilli & Charlie :)
 
Jag tog kort på Sam och Chilli.. 
..men det var inte så lätt när Chilli hade en busig liten fralla klängande på sig, haha! Dock måste jag ge en eloge till Chilli som duktigt fortsätter kolla in i kameran.. hade inte jag klarat :P
 
Men sen busade dom en stund :)    (Sam, Eroth, Gibson & Chilli)
 
Dock tyckte Gibson det var för lite och tyckte "gubbarna" var tråkiga:
Här vilar Sam efter bus och träning <3
 
Såhär såg Maja ut när hon träffade Chilli första gången.. och nej det var inte kärlek vid första ögonkastet :P
Men det var inte lika illa som det såg ut! Sen tyckte hon han var helt okey :) Och Chilli tyckte hon var jättesöt :P
 
Jag klippte lite hål i ett plaströr och gjorde en aktiveringsleksak (till dom lite "försiktigare" hundarna, hehe):
Maja förstod snabbt och började rulla röret:
 
Här gör hon en annan aktiveringsleksak tillsammans med Sam. Nu har vi två aktiveringsleksaker av denna sort tack vare Jazz's matte :D Tack igen! Denna är dessutom en favorit bland hundarna :)
 
Här är två andra som testar på aktiveringsleksakerna. Detta är två nykomlingar som började idag! Nalle (beige) och Molly (svart). Det är Mamma och son och dom är korsning mellan Pudel och Långhårig dvärgtax. Pigga och goa  :)
 
 
Så här såg Nova ut efter sin cykelrunda i fredags :P
 
 
Det här var Charlie & Giotto 2012 precis när vi hade öppnat :D
Dom älskade varann från dag ett ..
Och det gör dom fortfarande :)
Giotto upp-och-ner
<3
 
Måste ta med denna valpbilden jag hittade när jag letade i "arkiven" - Charlie, 5 månader:
 
//Susanne
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder! Sam hälsar att han har världens bästa dagis men att det var gott med sommarlov :) Kram till er!!

Svar: <3<3<3 pussa lillsnutten från oss =)
Wargtassens Hunddagis

2013-07-16 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0