Dagis!

Spela :)
 
 
Nellie :D
 
 
 
Charlie :D
Buse!
 
 
Vackra Milton :D
 
Söta Giotto <3
 
Fina Tease <3
 
 
Harry :D
 
 
Splendid :D
 
 
Sam :D
 
Hufsa <3
Kääärlek! <3
<3
 
Dom här två matchar sov-stil - Gracie & Alfredo :D
 
Här är dagisets två "popcorn" - de liknar popcorn å mellan varven studsar de även som två nypoppade sådana ;) Därav smeknamnet (med all kärlek såklart!)
Men här sitter de fint :)
Fina syskonen <3
 
Tova valde sen att köra en "all-in-koskits-inpackning" :)
Ja...Kalla mig gärna popcorn, men du är inte så sugen på att äta mig nu va? ;) *hehe*
Sista bilden får bli på Charlie :)
 
//Wargtassens
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha "kalla mig gärna popcorn men du är inte så sugen på att äta mig nu va?" dör av dina kommentarer! bäst! :P och alla bilderna + texterna på nellie "sooo in love", så jävla roligt! :P

2013-05-22 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0