Dagisvovvar

 
Ferro: 
 
Kasper:
 
Molly:
 
Chilli:
 
Spela:
 
Splendid:
 
Nadja:
 
Nellie:
 
Loke:
 
 
Hej hopp här trampar vi i takt! - Spela & Gibson:)
Takten på rundan avbröts dock vid ett par tillfällen av att Gibby skulle klia ryggen mot asfalten:)
Ett inte ALLTFÖR ovanligt moment under en runda med lilla Gibson *haha* 
 
Spela ser dock något skeptisk ut :D
 
Sam & Maja på runda!
ELLER....Sam å hans "mini-me"? ;) <3
 
Nova vilar middag :)
 
Under en runda med Golden Retrievern Solo 12 år & Flatcoated Retrievern Swea ca.6 mån, kunde jag känna mig helt trygg med att Swea hade full koll på Solo ;) <3
 
Det är under rundorna när man inte "får" busa (pga kopplen) som det är ABSOLUT roligast att försöka göra just det...ATT LEKA!
 
Nellie & Ägir:
 
Nämen va tusan, får jag inte busa med Ägir tar jag väl kopplet istället ;)
 
Nalle & Molly har varit hos frissan å här är resultatet! 
Dvs. Lika söta som innan, bara lite mindre päls <3
 
Ozzie! Liten kille i stoooor kropp ;)<3
 
Nadja... Vacker <3
 
Två Jack Russell... 
En Splendid å en Jackie! 
Dock får jag säga att den ena av de två hade en tendens att "flyga ur bild"? :P
Jackie:
 
Splendid ser mest ut att undra hur hon kan flyga sååå högt ? :P
 
Hopp-och-bus
 
Enzo och Nellie
 
 
(Tease, Nellie, Sam, Spela & Gibson) <3  Gibby får extra-poäng för att han faktiskt kollade in i kameran ;) 
 
Vackersorken Milton <3
 
Pixie <3
 
Å snyggtrollet Ägir!
 
Enzo <3

//Wargtassens
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0